عاشقانه0331
سلام<-Text1->به این وبلاک هم سری بزنید majid2014.loxblog.com


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



حادثه طوفانی عاشق عشق ضیافت های عاشق را خوشا بخشش ، خوشا ایثار خوشا پیدا شدن در عشق برای گم شدن در یار چه دریایی میان ماست خوشا دیدار ما در خواب چه امیدی به این ساحل خوشا فریاد زیر آب خوشا عشق و خوشا خون جگر خوردن خوشا مردن خوشا از عاشقی مردن اگر خوابم اگر بیدار اگر مستم اگر هوشیار مرا یارای بودن نیست تو یاری کن مرا ای یار تو ای خاتون خواب من من تن خسته را دریاب مرا هم خانه کن ، تا صبح نوازش کن مرا ، تا خواب همیشه خوابتو دیدن دلیل بودن من بود چراغ راه بیداری اگر بود از تو روشن بود نه از دور و نه از نزدیک تو از خواب آمدی ای عشق خوشا خودسوزی عاشق مرا آتش زدی ای عشق لطفا با نظراتون مارا خوش حال کنید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ✿✿✿ بهترین روزگارم زیر سا یه ی تو ✿✿✿ و آدرس majid2014.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 274
:: کل نظرات : 122

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 8
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 139
:: بازدید ماه : 770
:: بازدید سال : 1528
:: بازدید کلی : 34808

RSS

Powered By
loxblog.Com

عاشقانه0331
جمعه 20 دی 1392 ساعت 14:46 | بازدید : 368 | نوشته ‌شده به دست مجید | ( نظرات )
حالتی از جنون ، که حوصله نداری کسیو ببینی.. با کسی حرف بزنی... کسی کاری باهات داشته باشه ... . . فقط منتظر یه خبری یه اس ام اسی ... تا همه ناراحتیات فراموشت بشه ، . . . اسمش "دلتنگـــــــــــیه " !!!!
 
 
 
 
 

       تـنها یـه بار عــاشـق مـیشی...

         پـس ار دوم حـس عــاشـق شـدن بـهت دسـت داد...

          بـدون کـه عــاشـق نـشـدی...

          "هــوایــی" شـدی...!

                         

 

 

 


قــصــه بــگــو تـا بـخوابـم...

 

امـشـب قـصـه آمـدنـت را مــیـخـواهــم...

 

مــیــخـ ــوانــ ــی؟!!

 

s2.jpg

 

 

چقـدر احمــق بودم کـہ اون لحظـہ هایـے کہ . . .


صـدام میکردے "عروسکــم " خون میــدویـد زیر پوستـم . .


و بـا " ع ش ق " میگفتــم جانــــم . . .


غافـل از اینکــه واقعــا عروسکــے بیش نبودم . . . !


عروســک خـیمـــہ شــب بــازے . .

 

چه فرقی می کند مهر باشد


یا آبان و یا آذر ماه...!؟


وقتی تو باشی و پاییز باشد


باران، برگها و ابر باشند


زندگی رنگ دیگری دارد؛


من وپاییز هر دو عاشق توهستیم!


نگاه تو در شعرم پیداست،

فقط صدایم کن...

 

یکی بود یکی نبود

 

اون که بود من بودم اون که نبود تو بودی

 

یکی داشت یکی نداشت

 

اون که داشت تو بودی اون که تو رو نداشت من

 

یکی خواست یکی نخواست

 

اون که خواست تو بودی اون که بی تو بودن رو نخواست من

 

یکی اورد یکی نیاورد

 

اون که اورد تو بودی

 

اون که به جز تو به هیچکی ایمان نیاورد من

 

 

 

 

 

 

چه لحظه ي دردآوريه!اون لحظه که ميپرسه:خوبي؟بغض تو گلوت ميپيچه،5خط مینویسی ولي بجاي ok،همه رو پاک ميکني،مي نويسي:خوبم،مرسي،تو خوبي؟

 

 

 

 

 

 

نیستی به درکـــــــــ

مقابل اینه می نشینم و سیگــــــارم را روشن میکنم...

در نبودنت خودم بهتر میتوانم ببینم

نگران جای خالی ات نباش سیگـــــار پــــــر کرده!!...

 

 

چیزی در کلامم نیست

جز دوستت دارم هایی که،

واژه نیستند !

مثلِ دم در پیِ بازدم

حیاتم را رقم میزنند !!!

 

 

 

کنار پنجره ی احساس به تو می نگرم
مرا که یادت هست
می دانم تو همیشه بیاد من  هستی چه بیادت باشم  یا نباشم
اینجا دلم میان هزار دغدغه و خیال میگذرد
میان اندیشه  فرداست که  گم میشوم
به کوتاهی من نگاه نکن، خیال روی توست که آرامشم می دهد
این روزها دلم سخت تنها ودلتنگ می شود
میدانی،نیاز من نگاه مهربان توست
دلم رابه خودت می سپارم
برای دلم کاری بکن....

 

ميدوني اوج تنهايي کجاست؟اينکه ليست مخاطباي گوشيتو هي نگاه کني،و کسيو واسه دردول پيدا نکني...
 
 
 
 

دارم با نبودنـَتـــ كنار مے آیـَم


فقط

با بودنـَتــ كنارَش

كنار نمے آید دلـَمـ



بهانه های دنیا تو را از یادم نخواهد برد...

من تو را در قلبم دارم

نه در دنیا ...



تــــو هــــم شــــده ای انقــــلاب زنــــدگــــی مــــن

حــــالا هــــر آنچــــه در زنــــدگــــی مــــن اســــت تــــاریــــخ دار شــــده

قبــــل از "تــــو" ....

بعــــد از "تــــو"....



دیـــــگر بتــــو فکـــر نـــمیـــکنـــم ....

گنـــاه اســـت ...

چـــــشم داشــــتن به مــــالِ غــــریبــــه هــــا...!!!



قلبم تیر می كشد !.!.!

این تنها طرحیست كه از تو در سینه ام یادگار مانده است !.!.!



خوب من ...

سیب را چیدم

تـا ببینی تو را میخواهم ،

نه بهشت را . . .



سیصد و شصت و پنجمین روزی است که

نه نامه ای بسته شد به پای پرنده ای

و نه پرنده ای نشست لب پنجره اتاقـــِـ زیر شیربانی ...

نکند فراموشکار شده ای ...

.

.

.

دلم محکم چکی زیر گوشــِـ عقــل زد و گفت :

زبانت را گاز بگیر ..



جایی هست که دیگه کم میاری

از اومدن ها , رفتن ها , شکستن ها . .. .

جایی که فقط میخوای یکی باشه ، یکی بمونه نره

واسه همیشه کنارت باشه

من الان اونجام .....!

... تو کجایی ؟

 

کارت پستال درخواستی طراحان

 

 

 

 

 

کاش می دانستی چقدر دلم بهانه ی تو رو میگیره هر روز

کاش می دانستی چقدر دلم هوای با تو بودن کرده

کاش می دانستی چقدر دلم از این روزهای سرد بی تو بودن گرفته

کاش می دانستی چقدر دلم برای ضرب آهنگ قدمهایت

گرمی نفسهایت ، مهربانی صدایت تنگ شده

 کاش می دانستی چقدر دلواپس تو ام 

کاش می دانستی چقدر تنهام ، چقدر خسته ام

 و چقدر به حضور سبزت محتاجم 

و همیشه از خودم می پرسم این همه که من به تو فکر می کنم

تو هم به من فکر می کنی؟

 

http://eshgh-tk-1.persiangig.com/Eshgh43%20-%20Copy.jpeg

 

 

باران آمد

و نغمه های سرد زمستان را
بر گونه های تب كرده ام سرود
باران آمد
و طرح لبخندم را
جان دوباره ای بخشيد
دوباره باران
بر جای جای بودنم بارید

و سايه های مردد را
از پيشانی ام زدود
و چه باران زيباست
آنگاه كه می بارد
بر لای لای گرم دلتنگی

 

خودم میدانم کهنه شده ام و تکراری...!
آنقدر کهنه که میشود روی گرد و خاک تنم یادگاری نوشت..
بنویس و .....برو!

 

 

 

 

 

 

هیچ چیز گــــــــــران تر از اشـــــــک یک زن وجود ندارد...! هنگامی که یک قطره بیرون می آید...

اول با خط چشم "Lancome" و...

و ریمل مژه "Dior"  مخلوط میشود...

پس از آن هنگامی که پایین می آید و به گونه میرسد...

با "Chanel blusher" و "Estee Lauder Foundation"  مخلوط میشود...

و در صورت لمس لب ها، با رژ لب "Clinique"   مخلوط میشود...

این به این معنی است که یک قطره است به ارزش حــــــداقل $60 با دلاری ۳۵۰۰ هم بگیری ۲۱۰ هزار

تومن میشه. تازه اگه اینا رو خودش زده باشه .

 

 

 

 

 

اینجا زمین است، زمین گرد است

 

 

تویی که مرا دور زدی!

 

 

فردا به خودم خواهی رسید

 

 

حال و روزت دیدنیست

 

روزی خواهد رســــــــید....
که دیگـــــــــر....
نه صدایم را بشنــــــــوی...
نه نگــــــــاهم را ببنی...
نه وجودم را حس کنـــــــــی....
...
و میشویی...با اشکت....
سنگ قبر خاک گرفته ی مرا.....
....
و ان لحظه است...که معنی تمام حرف های گفته و نگفته ام را میفهمی
ولی....من ...دیگر ...نیستم....

 

 

من یک دخترم.. .
بــــــــدان . .
"حــــــوای" کسی نـــــمی شــوم که به "هــــــوای" دیگری برود ...
تنهاییم را با کسی قسمت نـــمی کنم که روزی تنهایم بگذارد .. .
روح خـــداست که در مــــــن دمیـــده شده و احســـــاس نام گرفته .. .
 ... ارزان نمی فروشمش...
دستــــــهایم بــالیـــن کـــودک فـــردایـــم خـــواهـــد شــــد .. .
بـــی حـــرمتـــش نمی کنم و به هــر کس نمی سپارمش .. .
پـــاییــــــز است ...
باران بی وقفه این روزها هوای عاشقی به سرم می اندازد .. .
لبـــــریــــزم از مهـــــر ....... اما استــــــــوار ......
ســـــودای دلـــم قسمت هر بی ســر و پـــــا نیست .... .
عشق "حـــوای" ایرانی با شکــــوه است و بــــــــزرگ ....

"آدمی" را برای همراهی برمی گزیند ، شریــف ، لایــق ، فروتـــــن و
عــــــــــــــــــــــــاشــــــــــــــــــــــــــق .......!!!!

 

 

 
 

پیش از این ها فکر می کردم خدا با بنده هایش دوست نیست

فکر می کردم که او اینجا و این نزدیکی ها نیست

فکر می کردم که او دور است

اشکهایم را نمی بیند

شادی چشمان خیسم را نمی خواهد

افسوس........

دیر فهمیدم

او همیشه با من بوده است

مهربان و مهربان در کنارم بوده است!!!

 

 

یادت باشددلت که شکست,سرت را بگیری بالا


تلافی نکن,فریاد نزن,شرمگین نباش

دل شکسته گوشه هایش تیز است

مبادا دل و دست آدمی که روزی

 دلدارت بود زخمی کنی به کین

مبادا که فراموش کنی روزی شادیش آرزویت بود

صبور باش و ساکت...
 
 
 
 
http://asheghi24.blogfa.com

 
 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: